Wzrost rentowności
Efektywne zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym to gwarancja realnych zysków. Jest to proces składający się z wielu czynników. Należą do nich m.in: marketing usług, media, budynek, planowane naprawy i wiele innych, a najważniejszym z nich są ludzie.
Zmiany w procesach naprawy oraz kierownicze decyzje mają istotny wpływ na efekty pracy całego serwisu. Nasi eksperci wyznaczą indywidualny kierunek rozwoju dla Twoich pracowników optymalizując funkcjonowanie całej firmy.
Skuteczne wskazanie niedoskonałości procesów oraz analiza sposobu pracy, pozwoli wybrać najlepsze rozwiązania osiągając wzrost rentowności serwisu.
Zakres naszych prac składa się z trzech wariantów do wyboru:
Audyt podstawowy
Wariant zakłada sprawdzenie podstawowej efektywności warsztatu. Głównie skupia się na sposobie kosztorysowania usług wykonywanych w serwisie.
Audyt zaawansowany
Usługa obejmuje ekspertyzę pracy całego serwisu - blacharni, lakierni oraz biura obsługi klienta w zakresie zarządzania, ekonomii oraz jakości i ergonomii pracy.
Optymalizacja parametrów
Wariant zakładający wnikliwą analizę przeprowadzonych działań w zakresie świadczonych usług. Na jej podstawie dobieramy kompleksowe rozwiązania niezbędne do wdrożenia procesów naprawczych.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces” Henry Ford
Naszym partnerom gwarantujemy:
Wzrost wyników finansowych serwisu i poprawę standardów obsługi klienta
Zwiększenie przepływu pracy serwisu oraz podniesienie kwalifikacji pracowników
Opiekę ekspertów, monitoring działań w trakcie i po zakończeniu programu